donderdag 24 oktober 2013

Not the Beatles

Nu ik toch aan het schrijven ben, vorige vrijdag naar Not the Beatles in CC De Steiger geweest. Fantastisch om John, Ringo, Paul en George live te horen en te zien. Inderdaad NIET de echte Beatles maar ze zongen en speelden geweldig. The setting was ook OK en in het tweede deel kwamen er nog enkele strijkers bij. Projecties met beelden van vroeger, lichteffecten, mooie mix in het programma. En natuurlijk grote, heel grote, en de hele hele grote fans van the Beatles.
Alles meezingen kon ik niet Vaar heb ook liedjes kunnen horen voor het eerst (ik was pas 12 in 1966) maar herinner mij toch de Tv-beelden van Amsterdam waarin vele jonge meisjes flauw vielen tijdens hun concert. Hey Jude heb ik weten releasen en spijtig ook het einde van de Beatles.
Ik was moe thuis vertrokken maar kikkerde helemaal op tijdens de voorstelling.

Geen opmerkingen: