vrijdag 1 juli 2022

Op 21 juni 2022 komt Ellen -uit Duitsland- aan in Compostela. Rond 24 juni 2022 komt Ellen uit Nederland aan.

Ellen uit Duitsland is op 21/06/2022 aangekomen in Santiago.


Bericht  en foto's (van Ellen uit Brabant (Nederland):

Hoi Frie. Hoe gaat het met jou? En hoe was jouw camino in Spanje? Ik had gezien dat jij mij gebeld had. Inmiddels ben ik 2,5 week weer thuis en heb ik het gewone leven weer opgepakt. Ik heb een fantastische tijd gehad in Spanje. Een levenservaring om nooit te vergeten. Ik mis heel eerlijk gezegd de camino wel. Het wandelen, het buiten zijn, de mooie mensen en waardevolle gesprekken en ontmoetingen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. Ik hoop dat jij ook terug kunt kijken op een mooie ervaring van het eerste deel van de camino die jij nu gelopen hebt. Heel veel groetjes Ellen😘



 







Geen opmerkingen: