donderdag 20 februari 2014

Afspraak: iedere donderdag om 14 uur aan de fotomuur.

Zijn er nog gemeenten die een fotomuur hebben?

Zoals je ziet zijn wij met 5.  En tijdens onze wandeling is geen enkele druppel regen gevallen.

Op het einde van het kerkplein de Vlietdijk op, via trappen op de noorddijk en langs de Maaielei  naar het abdijpark van Hemiksem.  Klokslag 3 uur (15 uur) terug op het vertrekpunt.
Resultaat: tevreden. Ook : 4.6 km, 7 944 steps, waarvan 5 935 aerobic. Constante of aerobicstappen zijn die passen die, meer nog dan gewone passen, bevorderend zijn voor onze conditie. Ze worden afzonderlijk geteld als we meer dan 60 passen per minuut en ononderbroken meer dan 10 minuten stappen. info uit handleiding OMRON stappenteller.




1 x klik op linkermuisknop = grote foto

op de noorddijk

op de buurtweg


een stuk oude abdijmuur

liliane (http://twetenwaard.blogspot.be/)  heeft een nieuwe reactie op uw bericht  achtergelaten:

Wel als ik daar voorbij wandelde met de hond miste ik de muur, nu weet ik waarom (lol) :D 



Maria Julia heeft een nieuwe reactie op uw bericht  achtergelaten: 

we hebben hem nochtans netjes terug op zijn plaats gezet. 

2 opmerkingen:

liliane zei

Wel als ik daar voorbij wandelde met de hond miste ik de muur, nu weet ik waarom (lol) :D

Maria Julia zei

we hebben hem nochtans netjes terug op zijn plaats gezet.