donderdag 5 januari 2012

Reactie was weg, hoe???? nu= bericht

Ilse heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Edegem zondag 22 januari" achtergelaten:

Beste,

Ik ben één van de mensen betrokken bij de organisatie van bovenstaande activiteit en stootte toevallig op deze blog. Ik wou maar even laten weten (hoewel dit ook wel in Hola staat) dat je ook ineens kan inschrijven door storting vóór 16 januari van de toegangsprijs van 5 EUR/persoon op nr. BE85 8335 7058 7006 van “Compostela - Regio Antwerpen”, met vermelding van naam en aantal plaatsen.

Ik meen uit de reacties hierboven ook te begrijpen dat jullie dit jaar een nieuwe camino willen doen en je daarover verder informeren. Aangezien er na het "Arnout Hauben" deel van de namiddag nog ruim tijd is voorzien om met de aanwezige pelgrims te spreken, denk ik dat jullie er zeker wat aan zullen hebben.

In elk geval, ik hoop dat jullie mij deze "bemoeienis" niet kwalijk nemen en dat we jullie binnen een goeie twee weken in Edegem mogen begroeten.

Beste groeten,
Ilse

Geen opmerkingen: